Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències específiques (CE)

  • CE11 : Definir objectius, estratègies i polítiques comercials.
  • CE12 : Dirigir i gestionar (management) els diferents tipus d'organitzacions turístiques.
  • CE13 : Manejar tècniques de comunicació.
  • CE19 : Gestionar el territori turístic d'acord amb els principis de sostenibilitat.
  • CE26 : Planificar i gestionar els recursos humans de les organitzacions turístiques.
  • CE6 : Tenir una marcada orientació de servei al client.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Conèixer el significat de qualitat i gestió de la qualitat.
  • Conèixer els models de qualitat que poden aplicar les empreses turístiques (sistema de qualitat turística espanyola, model EFQM, norma ISO 9000).
  • Saber descriure documents necessaris per a implantar les normes de qualitat en empreses turístiques.
  • Saber utilitzar algunes eines de qualitat (diagrama causa-efecte, diagrama de Pareto, queixes, suggeriments, enquestes, etc.).
  • Conèixer el significat de la gestió mediambiental per a una empresa turística i saber aplicar les eines i sistemes de gestió ambiental que pot utilitzar (bones pràctiques, etiqueta ecològica, norma ISO 14001, reglament EMAS).

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 23550
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix