Competencies and objectives
- Course context for academic year 2018-19
- Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)
- Learning outcomes (Training objectives)
- Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2018-19
Course context for academic year 2018-19
La asignatura completa el itinerario de estudios y prácticas sobre la elaboración de anuncios gráficos publicitarios, proporcionando las herramientas para la realización (proyectar/diseñar/maquetar) y la producción (gestionar impresión/distribución/instalación) de campañas publicitarias sobre soportes impresos mediante los distintos sistemas de producción.
El curso supone el dominio de los conocimientos y destrezas propedéuticos (Herramientas para el diseño gráfico publicitario) habilitantes al uso del software disponible (Photoshop, InDesign o similares) y valiéndose de la formación previa en comunicación y medios escritos.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)
General Competences:>>Instrumental
- CG3 : Basic understanding of the field of study.
- CG4 : Basic understanding of the profession.
- CG8 : Basic computer skills.
Specific Competences:>>Knowledge (theoretical)
- CES14 : Analysis and selection of media and vehicles.
- CES34 : Theoretical and practical understanding of production and implementation in printed, audiovisual and hypermedia format.
Specific Competences:>>Professional (practical)
- CE15 : Ability to recognise and use basic professional terminology.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2018-19
No data
;