Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Guies docents
INTRODUCCIÓ A L'ECONOMIA

Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Esta asignatura se imparte en el segundo semestre del primer curso de la titulación. Se encuentra dentro del módulo: “Economía y empresa de la comunicación publicitaria y de las relaciones públicas”.

 

 

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals:>>instrumentals

  • CG1 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
  • CG5 : Coneixement d'una segona llengua.
  • CG8 : Destreses informàtiques bàsiques.

 

Competències específiques:>>competències de coneixement (saber)

  • CES6 : Coneixement i anàlisi econòmica i social de les empreses de comunicació, especialment de publicitat i relacions públiques.

 

Competències específiques:>>competències professionals (saber fer)

  • CE10 : Capacitat per a la gestió econòmica i pressupostària en els diferents àmbits de l'activitat comunicativa.
  • CE11 : Capacitat per a identificar els objectius de les empreses en relació amb la tipologia dels seus productes, així com la seua distribució, preu i comunicació.
  • CE26 : Capacitat per a la presa de decisions estratègiques.
  • CE30 : Destreses en les diferents eines d'investigació del mercat i del consumidor.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Comprendre l'entorn comercial i sintetitzar continguts de diversos àmbits de coneixement amb influència en l'empresa.
  • Expressar-se de manera correcta, verbalment i per escrit, almenys en una llengua estrangera.
  • Conèixer i utilitzar les possibilitats que la informàtica, en les diverses aplicacions bàsiques, ofereix a l'àmbit professional.
  • Utilitzar raonaments analítics per a plantejar problemes econòmics i resoldre'ls.
  • Adquirir els coneixements bàsics per a comprendre i interpretar la realitat econòmica.
  • Comprendre el paper dels preus en l'economia i la determinació d'aquests en els diversos tipus de mercats.
  • Entendre els principals conceptes macroeconòmics i tenir una visió de conjunt quant al funcionament d'una economia a nivell agregat.
  • Aprendre a elaborar una proposta de pressupost.
  • Comprendre les diverses estructures de mercat existents i l'efecte que tenen en els preus.
  • Analitzar els condicionants per a prendre d'una decisió.
  • Aplicar estratègies per a prendre decisions en funció de les circumstàncies.
  • Entendre el procés que segueixen les empreses per a discriminar preus entre els potencials clients.
  • Comprendre la fixació no lineal de preus.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

El objetivo de esta asignatura es proporcionar al estudiante los conocimientos básicos a nivel teórico como empírico para comprender y analizar los problemas económicos. Además le enseña a utilizar el razonamiento analítico mediante la construcción de modelos sencillos para plantear problemas económicos y resolverlos.

 

 

Dades generals

Codi: 22508
Professor/a responsable:
GIMENEZ MAS, SARA ISABEL
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,50
Crèdits pràctics: 0,90
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: FONAMENTS DE L'ANÀLISI ECONÒMICA
    Àrea: FONAMENTS DE L'ANÀLISI ECONÒMICA
    Crèdits teòrics: 1,5
    Crèdits pràctics: 0,9
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix