Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Capacitat per a la recerca i anàlisi d'informació.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
Competències específiques (CE)
- CE5 : Redactar projectes de gestió global o d'àrees funcionals de l'empresa.
- CE7 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Ser capaç d'identificar i il·lustrar els factors ambientals clau interns i externs que influeixen sobre el desenvolupament de les estratègies de màrqueting i del programa de vendes. Ser capaç d'identificar i utilitzar les decisions clau de direcció de vendes en diferents situacions pràctiques. Presentar una visió general del procés de direcció de vendes. Ser capaç d'utilitzar i dissenyar els components del programa de vendes, incloent-hi la formulació, execució i avaluació i control d'aquest.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
Dades generals
Codi:
22044
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,50
Crèdits pràctics:
0,90
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 1,6
Crèdits pràctics: 0,8
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D'EMPRESES
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 4)