Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG1 : Capacitat per a la recerca i anàlisi d'informació.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.

 

Competències específiques (CE)

  • CE5 : Redactar projectes de gestió global o d'àrees funcionals de l'empresa.
  • CE7 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Ser capaç d'identificar i il·lustrar els factors ambientals clau interns i externs que influeixen sobre el desenvolupament de les estratègies de màrqueting i del programa de vendes. Ser capaç d'identificar i utilitzar les decisions clau de direcció de vendes en diferents situacions pràctiques. Presentar una visió general del procés de direcció de vendes. Ser capaç d'utilitzar i dissenyar els components del programa de vendes, incloent-hi la formulació, execució i avaluació i control d'aquest.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 22044
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,50
Crèdits pràctics: 0,90
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1,6
    Crèdits pràctics: 0,8
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix