Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG8 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.

 

Competències generals de la UA (CGUA)

  • CGUA2 : Usar habitualment les eines informàtiques, així com la tecnologia de la informació i les comunicacions en tot el seu exercici professional.
  • CGUA3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.

 

Competències específiques (CE)

  • CE4 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.
  • CE7 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Conèixer la terminologia i conceptes acadèmics utilitzats en l'àmbit de la comunicació comercial. Dominar els dots d'observació i anàlisi, com també el pensament creatiu per a resoldre els problemes en l'àmbit de comunicació comercial que es puguen plantejar. Dominar les característiques del mètode científic aplicat a l'àmbit de la comunicació comercial. Fomentar l'actitud crítica davant la realitat. Capacitar per a la cerca selectiva de la informació i documentació complementària. Capacitar per a l'ús d'aplicacions informàtiques afins al procés de difusió i avaluació de resultats de campanyes publicitàries. Redactar informes sobre aspectes concrets de la comunicació comercial. Exposar en públic els resultats obtinguts després de l'elaboració d'informes. Conèixer el paper rellevant que la comunicació comercial té en l'empresa actual. Comprendre les tècniques de promoció comercial com a instruments que permeten comunicar valor al mercat. Dominar els fonaments i tècniques de les eines susceptibles de transmetre informació sobre l'oferta comercial al mercat. Dominar els coneixements de la gestió de l'activitat publicitària per a assumir les responsabilitats de comunicació de l'empresa.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 22043
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix