Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2018-19

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Llegir i comprendre textos en un idioma estranger
  • CT2 : Demostrar destreses i habilitats en informàtica i sistemes informacionales
  • CT3 : Demostrar habilitats en comunicació oral i escrita

 

Competències generals

  • CG1 : Ser capaç de treballar en equip i d'organitzar i planificar activitats en l'àmbit de les empreses del sector gastronòmic
  • CG3 : Resoldre tasques o realitzar treballs professionals en l'àmbit gastronòmic en el temps assignat per a açò, mantenint la qualitat del resultat.
  • CG4 : Ser capaç de realitzar les aproximacions requerides amb l'objecte de reduir un problema de l'àmbit d'estudi fins a un nivell manejable.
  • CG7 : Saber aplicar els coneixements adquirits en l'àmbit d'estudi al món professional de la gastronomia, contribuint al desenvolupament dels Drets Humans, dels principis democràtics, dels principis d'igualtat de gènere, de solidaritat, de protecció del medi ambient i de foment de la cultura de la pau.

 

Competències Específiques

  • CE4 : Ser capaç d'aplicar els conceptes bàsics de màrqueting a l'anàlisi i gestió de l'empresa, atenent als processos de producció i comercialització, a l'orientació al client, a la rendibilitat del negoci i a la normativa vigent
  • CE6 : Conèixer i saber utilitzar l'instrumental i els sistemes de conservació, emmagatzematge i envasat de productes alimentaris i les possibles modificacions en les propietats finals del producte

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Familiaritzar-se amb la preparació d'ingredients i les tècniques bàsiques de cocció d'aliments salats.

Aplicar les tècniques de cocció a tot tipus d'aliments.

  • Familiaritzar-se amb el treball quotidià en gestió d'esdeveniments.

Aprendre a utilitzar les diverses eines i tenir la destresa i les habilitats necessàries per a aconseguir la satisfacció dels clients.
Familiaritzar-se amb els llenguatges visuals, els identificadors visuals i la seua aplicació en el restaurant.
Conèixer la importància que el servei, el tracte directe amb els clients, l'educació i el comportament del personal té en aquest sector.

  • Familiaritzar-se amb la preparació d'ingredients i la cocció d'aliments dolços.

Preparacions dolces de diferents tipus, pastisseria i postres dolces propietaris.

  • Familiaritzar-se amb les principals preparacions culinàries de l'alta cuina mediterrània i la cuina tradicional alacantina.

Identificar les preparacions culinàries i els ingredients bàsics de la cuina alacantina.
Aprendre i aplicar les noves tècniques culinàries de l'alta cuina mediterrània.
Disseny de menús característics de la cuina alacantina.

  • Conèixer tots els aspectes legals que cal complir per a muntar una empresa de gastronomia.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19

Sense dades

 

 

;

Dades generals

Codi: 21740
Professor/a responsable:
JORDA GUIJARRO, JUANA DOLORES
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,60
Càrrega no presencial: 5,40

Departaments amb docència

  • Dep.: AGROQUIMICA I BIOQUIMICA
    Àrea: EDAFOLOGIA I QUÍMICA AGRÍCOLA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,03
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: CIÈNCIES AMBIENTALS I RECURSOS NATURALS
    Àrea: BOTÀNICA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,02
  • Dep.: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,05
  • Dep.: GEOGRAFIA HUMANA
    Àrea: GEOGRAFIA HUMANA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,02
  • Dep.: HUMANITATS CONTEMPORÀNIES
    Àrea: ANTROPOLOGIA SOCIAL
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,02
  • Dep.: QUÍMICA FÍSICA
    Àrea: QUÍMICA FÍSICA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,01
  • Dep.: PSICOLOGIA DE LA SALUT
    Àrea: PERSONALITAT, EVALUACIÓ I TRACTAMENT PSICOLÒGIC
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,03
  • Dep.: INFERMERIA
    Àrea: INFERMERIA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,05
  • Dep.: ANÀLISI ECONÒMICA APLICADA
    Àrea: ECONOMIA APLICADA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,03
  • Dep.: QUÍMICA ORGÀNICA
    Àrea: QUÍMICA ORGÀNICA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,01
  • Dep.: ENGINYERIA QUÍMICA
    Àrea: ENGINYERIA QUÍMICA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,02
  • Dep.: DRET MERCANTIL I DRET PROCESSAL
    Àrea: DRET MERCANTIL
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,02
  • Dep.: FISIOLOGIA, GENÈTICA I MICROBIOLOGIA
    Àrea: MICROBIOLOGIA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,03
  • Dep.: QUÍMICA ANALÍTICA, NUTRICIÓ I BROMATOLOGIA
    Àrea: NUTRICIÓ I BROMATOLOGIA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,12
  • Dep.: INFERMERIA COMUNITÀRIA, MEDICINA PREVENTIVA I SALUT PÚBLICA
    Àrea: INFERMERIA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,01
  • Dep.: INFERMERIA COMUNITÀRIA, MEDICINA PREVENTIVA I SALUT PÚBLICA
    Àrea: MEDICINA PREVENTIVA I SALUT PÚBLICA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,01
  • Dep.: CIÈNCIES DEL MAR I BIOLOGIA APLICADA
    Àrea: ZOOLOGIA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,03
  • Dep.: ANÀLISI GEOGRÀFICA REGIONAL I GEOGRAFIA FÍSICA
    Àrea: ANÀLISI GEOGRÀFICA REGIONAL
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,03
  • Dep.: COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,03
  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,02

Estudis en què s'imparteix