Competencies and objectives
NO TEACHING IN THIS ACADEMIC COURSE
Course context for academic year 2015-16
No data
Course competencies (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2015-16
No data
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2015-16
Estudi històric i filològic de les etapes, gèneres, autors i obres principals de la literatura catalana dels segles XIII i XIV.
Assignatura obligatòria de 3r curs (2n cicle) de la llicenciatura en Filologia Catalana, de 6 crèdits (4 teòrics i 2 pràctics).
B. OBJECTIUS
A la fi del curs l`alumne/‑a ha d`haver assolit:
1. Un coneixement general sòlid dels gèneres, de les tendències estètiques, dels autors i de les obres del període que abraça l`assignatura, degudament contextualitzats en el marc històric, social i cultural corresponent.
2. Un coneixement específic i aprofundit dels textos fonamentals del període, a partir de la lectura, analítica i crítica, de les obres que figuren a l`apartat G d`aquest programa.
3. Una assimilació crítica de les aportacions bibliogràfiques fonamentals de l`apartat G d`aquest programa.
4. Un nivell alt en la pràctica de la traducció al català modern, l’anàlisi i la interpretació literàries de textos medievals corresponents a l’àmbit de l’assignatura.
5. Un grau mitjà-alt en el maneig dels mètodes i tècniques de recerca científica, especialment aplicats als autors i textos de l’assignatura.
6. Un grau d’interés i curiositat intel·lectual notables per la cultura literària catalana dels segles XIII i XIV i una sensibilitat per la lectura d’alguns dels exponents principals d’aquesta.
7. Un nivell màxim de correcció lingüística, així com un grau molt elevat d’acurament en la composició de textos escrits pertanyents al registre científic propi de la matèria.
General
Code:
8610
Lecturer responsible:
No data
Credits ECTS:
Theoretical credits:
4,50
Practical credits:
1,50
Distance-base hours:
Departments involved
-
Dept:
CATALAN STUDIES
Area: CATALAN STUDIES
Theoretical credits: 4,5
Practical credits: 1,5
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
Degree in Arabic Studies -programme 2000
Course type: OPTIONAL (Year: No year)
-
Degree in Catalan Studies - programme 2000
Course type: COMPULSORY (Year: 3)
-
Degree in Hispanic Studies -programme 2000
Course type: OPTIONAL (Year: No year)
-
Degree in French Studies -programme 2000
Course type: OPTIONAL (Year: No year)
-
Degree in English Studies -programme 2000
Course type: OPTIONAL (Year: No year)