Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2011-12

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Sense dades

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Sense dades

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12

 A. DESCRIPCIÓ
Anàlisi i redacció de textos i documents en llengua catalana. Usos instrumentals. Tipologia textual. Assignatura de 6 crèdits, 3 crèdits teòrics i tres crèdits pràctics.

B. OBJECTIUS
1. Comprendre correctament el text original, la qual cosa implica una anàlisi minuciosa de trets discursius. L’alumnat ha de dominar aquestes característiques en la llengua materna, perquè, després, en el procés traductològic, siga capaç de trobar-les en la llengua origen i de reproduir-les en la llengua meta.
2. Dissociar els trets distintius entre diferents llengües, de manera que l’alumnat puga adquirir una competència discursiva que li permeta fugir de traduccions literals i poc genuïnes quant a la llengua meta cap a traduccions sense interferències.
3. Consolidar una àmplia competència gramatical i lèxica de la llengua catalana, així com ortotipogràfica.
4. Desenvolupar l’expressió escrita amb l’adquisició de diferents estratègies discursives, de caràcter general i específic.
5. Aprofundir en el coneixement i l’ús de les fonts de documentació relacionades amb la llengua catalana.

 

 

Dades generals

Codi: 8634
Professor/a responsable:
MARTINEZ PEREZ, VICENT
Crèdits ECTS:
Crèdits teòrics: 3,00
Crèdits pràctics: 3,00
Càrrega no presencial:

Departaments amb docència

  • Dep.: FILOLOGIA CATALANA
    Àrea: FILOLOGIA CATALANA
    Crèdits teòrics: 3
    Crèdits pràctics: 3
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix