Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2020-21

El objetivo básico de la asignatura Marketing Inmobiliario es proporcionar a los y las estudiantes una formación básica y una visión de conjunto de los aspectos fundamentales dentro del área funcional de la empresa inmobiliaria de Dirección de Marketing e Investigación de Mercados Inmobiliarios que les permita afrontar su práctica en la actividad empresarial, especialmente en los perfiles profesionales de agente inmobiliario y responsable de marketing de una empresa inmobiliaria.
A lo largo del curso se familiariza al alumnado con los conceptos básicos del marketing aplicado al sector inmobiliario, incluyendo el análisis del comportamiento del cliente inmobiliario, el análisis, diagnóstico e investigación de mercados inmobiliarios, las acciones estratégicas y operativas, el plan de marketing inmobiliario, así como  las nuevas tendencias en el marketing aplicado al sector inmobiliario.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

EXPERT/A EN GESTIÓ I INTERMEDIACIÓ INMOBILIARIA

 

Competències generals

  • CG1 : Ser capaç d'obtenir, seleccionar i analitzar la informació i les fonts rellevants per a la resolució de problemes, l'elaboració d'estratègies d'actuació i l'assessorament a clients, fent ús eficaç de les Tics.
  • CG10 : Saber treballar en equips interdisciplinaris i amb factors nacionals i internacionals.
  • CG2 : Saber identificar les necessitats i demandes dels contextos en els quals es treballa i aprendre a proporcionar solucions apropiades.
  • CG3 : Conèixer i manejar la terminologia tècnica relativa al mercat i la intermediació immobiliària.
  • CG4 : Elaborar i manejar els escrits, informes i procediments d'actuació més idonis per als problemes suscitats.
  • CG5 : Adquirir habilitats i destreses interpersonals que faciliten l'exercici de la professió en les seues relacions amb els ciutadans.
  • CG6 : Adquirir especial habilitat per a la intermediació, assessorament i gestió en transaccions immobiliàries.
  • CG7 : Comprendre i adquirir coneixements avançats per a exercir professionalment en l'àmbit de la gestió i intermediació immobiliària.
  • CG8 : Ser capaç d'aplicar els coneixements adquirits per a gestionar i resoldre problemes reals.
  • CG9 : Ser capaç de prendre decisions i formular judicis que incloguen reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació de les seues decisions i judicis.

 

Competències Específiques

  • CE15 : Conèixer i manejar el llenguatge, els conceptes, les eines i la lògica del màrqueting com a activitat empresarial.
  • CE16 : Conèixer aspectes i instruments útils i necessaris per a l'efectiva presa de decisions en màrqueting.
  • CE17 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa immobiliària en el seu entorn.
  • CE18 : Adquirir habilitat per a formular solucions relacionades amb la pràctica de màrqueting en l'empresa immobiliària a partir de dades reals.

 

EXPERT/A EN GESTIÓ I INTERMEDIAACIÓ IMMOBILIÀRIA

 

Coneiximents/Continguts

  • CON1 : Comprendre i adquirir coneixements avançats per a exercir professionalment en l'àmbit de la gestió i intermediació immobiliària.
  • CON10 : Conèixer i manejar el llenguatge, els conceptes, les eines i la lògica del màrqueting com a activitat empresarial.

 

Habilitats/Destreses

  • HD1 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • HD10 : Conèixer aspectes i instruments útils i necessaris per a l'efectiva presa de decisions en màrqueting.
  • HD11 : Adquirir habilitat per a formular solucions relacionades amb la pràctica de màrqueting en l'empresa immobiliària a partir de dades reals.
  • HD2 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • HD3 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigit o autònom.
  • HD4 : Adquirir habilitats i destreses interpersonals que faciliten l'exercici de la professió en les seues relacions amb els ciutadans.
  • HD5 : Adquirir especial habilidad para la intermediación, asesoramiento y gestión en transacciones inmobiliarias.
  • HD6 : Ser capaç de prendre decisions i formular judicis que incloguen reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació de les seues decisions i judicis.
  • HD7 : Saber treballar en equips interdisciplinaris i amb factors nacionals i internacionals.

 

Capacitats/Competències

  • C1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • C12 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa immobiliària en el seu entorn.
  • C2 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • C4 : Saber identificar les necessitats i demandes dels contextos en els quals es treballa i aprendre a proporcionar solucions apropiades.
  • C5 : Conèixer i manejar la terminologia tècnica relativa al mercat i la intermediació immobiliària.
  • C6 : Elaborar i manejar els escrits, informes i procediments d'actuació més idonis per als problemes suscitats.
  • C7 : Ser capaç d'aplicar els coneixements adquirits per a gestionar i resoldre problemes reals.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21

Competencias Generales del Titulo

  • CG01: Ser capaz de obtener, seleccionar y analizar la información y las fuentes relevantes para la resolución de problemas, la elaboración de estrategias de actuación y el asesoramiento a clientes, haciendo uso eficaz de las TICs.
  • CG02: Saber identificar las necesidades y demandas de los contextos en los que se trabaja y aprender a proporcionar soluciones apropiadas.
  • CG03: Conocer y manejar la terminología técnica relativa al mercado y la intermediación inmobiliaria.

Competencias Generales de la UA (CGUA)

  • CGUA3: Capacidad de comunicación oral y escrita.

Competencias Específicas de la Asignatura

  • CE02: Conocer aspectos e instrumentos útiles y necesarios para la efectiva toma de decisiones en marketing.
  • CE03: Ser capaz de aplicar diversos instrumentos técnicos de marketing e investigación comercial al análisis de la empresa inmobiliaria en su entorno.

Objetivos Generales

  • Distinguir e interpretar las fases de un plan de marketing adaptado al sector inmobiliario.
  • Conectar los elementos relevantes del plan de marketing con diferentes contextos comerciales.
  • Formular soluciones relacionadas con la práctica de marketing en la empresa inmobiliaria a partir de datos reales.
  • Explicar las distintas estrategias de marketing inmobiliario y determinar la combinación más adecuada en cada contexto comercial aplicado al sector inmobiliario.

 

 

Dades generals

Codi: 79296
Professor/a responsable:
OSTROVSKAYA FEDOROVA, LIUDMILA
Crèdits ECTS: 5,00
Crèdits teòrics: 1,00
Crèdits pràctics: 1,00
Càrrega no presencial: 3,00

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 1
    Crèdits pràctics: 1
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix