Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2023-24
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
Competències Específiques
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa i organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
- CE3 : Conèixer i Comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'internet i de les noves tecnologies i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2023-24
Sense dades
Dades generals
Codi:
79266
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
5,00
Crèdits teòrics:
0,88
Crèdits pràctics:
0,87
Càrrega no presencial:
3,25
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,88
Crèdits pràctics: 0,87
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT/A EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)