Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2023-24

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa i organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada
  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
  • CE3 : Conèixer i Comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'internet i de les noves tecnologies i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2023-24

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 79266
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 5,00
Crèdits teòrics: 0,88
Crèdits pràctics: 0,87
Càrrega no presencial: 3,25

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,88
    Crèdits pràctics: 0,87
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix