Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2020-21
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21
Context de l'assignatura per al curs 2020-21
El Experto en Dirección Comercial y Ventas tiene como primera asignatura, Dirección Comercial y Equipos de Venta, asignatura de 5 ECTS que pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la operativa del Departamento Comercial de una empresa y la dirección de sus equipos de venta . El estudiante conocerá aspectos necesarios para llevar a cabo la estrategia comercial y como consecuencia, poder dirigir con éxito un grupo de comerciales.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
Competències Específiques
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa i organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
- CE3 : Conèixer i Comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'internet i de les noves tecnologies i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21
El objetivo básico de la asignatura Dirección Comercial y Equipos de Venta, es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de los aspectos fundamentales de gestión y organización del Departamento Comercial y de la organización y coordinación del equipo de ventas de la empresa. En este sentido, es importante la planificación y toma de decisiones desde dicho departamento, para el correcto funcionamiento de todas las áreas implicadas y detectar los puntos fuertes y débiles del equipo comercial para potenciar su liderazgo.
;