Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2022-23

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.

 

Competències Específiques

  • CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
  • CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting
  • CE8 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa.
  • CE9 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2022-23

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 79263
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 4,00
Crèdits teòrics: 0,70
Crèdits pràctics: 0,70
Càrrega no presencial: 2,60

Departaments amb docència

  • Dep.: SOCIOLOGIA II
    Àrea: SOCIOLOGIA
    Crèdits teòrics: 0,35
    Crèdits pràctics: 0,35
  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,35
    Crèdits pràctics: 0,35
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix