Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2022-23
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
- CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
Competències Específiques
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
- CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting
- CE8 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa.
- CE9 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2022-23
Sense dades
Dades generals
Codi:
79263
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
4,00
Crèdits teòrics:
0,70
Crèdits pràctics:
0,70
Càrrega no presencial:
2,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
SOCIOLOGIA II
Àrea: SOCIOLOGIA
Crèdits teòrics: 0,35
Crèdits pràctics: 0,35 -
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,35
Crèdits pràctics: 0,35
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN MÀRQUETING DE LA MODA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)