Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2022-23

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.

 

Competències Específiques

  • CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
  • CE8 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa.
  • CE9 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2022-23

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 79262
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 3,00
Crèdits teòrics: 0,53
Crèdits pràctics: 0,52
Càrrega no presencial: 1,95

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,53
    Crèdits pràctics: 0,52
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix