Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2023-24
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MÀSTER EN MÀRQUETING
Competències generals
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
- CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN MÀRQUETING
Habilitats/Destreses
- HD05 : Decidir alternatives d'acció aplicant els coneixements a la pràctica
- HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
- HD07 : Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
Capacitats/Competències
- C04 : Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor
- C09 : Decidir les variables comercials a utilitzar
EXPERT/A EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES
Competències generals
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
- CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2023-24
Sense dades
Dades generals
Codi:
79259
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
5,00
Crèdits teòrics:
0,88
Crèdits pràctics:
0,87
Càrrega no presencial:
3,25
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,88
Crèdits pràctics: 0,87
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN MÀRQUETING
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT/A EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
MÀSTER EN MÀRQUETING
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)