La asignatura formativa optativa de COMPETENCIAS TÉCNICAS PARA PUESTOS DE TRABAJO EN EL SECTOR DEL COMERCIO Y VENTAS tiene un total de 20 horas y trata de que los alumnos y las alumnas adquieran conocimientos teórico-prácticos sobre el proceso básico en la atención al cliente en el punto de venta. Con esta materia se pretende que el alumnado, dentro de la formación académica que recibe sobre competencias personales y laborales en entornos de empleo con apoyo, alcance los conocimientos y las competencias técnicas fundamentales sobre los puestos de trabajo relacionados con la venta y la atención al cliente en el sector del comercio y las ventas.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
ESPECIALISTA EN COMPETÈNCIES LABORALS EN ENTORNS D'OCUPACIÓ AMB SUPORT
Competències generals
CG2 :
Desenvolupar i aplicar estratègies de resolució de situacions professionals i laborals en la presa de decisions en els diferents contextos
CG5 :
Desenvolupar capacitats d'adaptació als canvis i de reflexió crítica i d'anàlisi del treball realitzat
CG7 :
Desenvolupar la capacitat de planificació, organització i resolució de problemes en les situacions pràctiques que es presenten, generant noves idees i accions
Competències Específiquese
CE31 :
Conèixer i identificar els serveis de l'empresa i la seua estructura
CE32 :
Desenvolupar la capacitat d'organització i planificació espai-temps
CE33 :
Aplicar els aspectes bàsics relacionats amb l'atenció al client
ESPECIALISTA EN COMPETÈNCIES LABORALS EN ENTORNS D'OCUPACIÓ AMB SUPORT
Competències generals
CG2 :
Desenvolupar i aplicar estratègies de resolució de situacions professionals i laborals en la presa de decisions en els diferents contextos
CG5 :
Desenvolupar capacitats d'adaptació als canvis i de reflexió crítica i d'anàlisi del treball realitzat
CG7 :
Desenvolupar la capacitat de planificació, organització i resolució de problemes en les situacions pràctiques que es presenten, generant noves idees i accions
Competències Específiquese
CE31 :
Conèixer i identificar els serveis de l'empresa i la seua estructura
CE32 :
Desenvolupar la capacitat d'organització i planificació espai-temps
CE33 :
Aplicar els aspectes bàsics relacionats amb l'atenció al client
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2021-22
RA. Adquirir e implementar estrategias de colaboración y habilidades que favorezcan el trabajo cooperativo reconociendo las aportaciones de otros ámbitos del saber como factor enriquecedor del ejercicio profesional.
RA. Emitir juicios y posicionarse críticamente ante las diversas situaciones vitales y profesionales, sin omitir la consideración crítica acerca de las acciones y opiniones de uno mismo. RA. Gestionar de manera proactiva su proceso de aprendizaje R1. Dominar la atención al cliente en el punto de venta
Dades generals
Codi:79204 Professor/a responsable: CARRETON BALLESTER, MARIA DEL CARMEN Crèdits ECTS:2,00
Crèdits teòrics:
0,40
Crèdits pràctics:
0,40
Càrrega no presencial:
1,20
Departaments amb docència
Dep.:
COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL Àrea:
COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT Crèdits teòrics: 0,24 Crèdits pràctics: 0,24
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.