Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Se trata de una asignatura de carácter introductorio, que realiza un repaso de conceptos fundamentales del marketing en general y del marketing digital en particular. Presta atención a la evolución de las 4Ps a las 4Cs y especialmente a la revolución de internet y los cambios vividos por el consumidor que han dado pie a la transformación del marketing. La asignatura aborda las áreas del marketing offline (o tradicional) y online de forma general y ofrece una introducción al plan de marketing estratégico, realizando un primer acercamiento a la diversidad de estrategias y tácticas de Marketing Digital que se aplican en el sector de calzado.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

MÀSTER EN DISSENY, NOVES TECNOLOGIES I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ EN EL SECTOR DEL CALÇAT

 

Competències generals

  • CG1 : Ser capaç d'analitzar i sintetitzar els continguts propis relacionats amb les noves tecnologies aplicables al sector del calçat.
  • CG2 : Ser capaç d'obtenir habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat.
  • CG3 : Ser capaç d'obtenir habilitats adequades enfocades al disseny del calçat.
  • CG4 : Ser capaç de planificar i gestió de les empreses del calçat.

 

Competències Específiques

  • CE14 : Conèixer i aplicar les estratègies del màrqueting on line i off line aplicable a les empreses del sector del calçat.
  • CE15 : Adquirir coneixements necessaris especialitzats en els contractes de transferència de tecnologia i la seua aplicació al sector del calçat.
  • CE19 : Ser capaç de concretar visualment els conceptes o idea que vol transmetre a un client.

 

MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN DISSENY, NOVES TECNOLOGIES I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ EN EL SECTOR DEL CALÇAT

 

Coneiximents/Continguts

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CON2 : Aplicar els coneixements adquirits i resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • CON3 : Conèixer la integració de coneixement i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • CON4 : Aplicar conclusions ¿ coneixements, continguts i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • CON5 : Integrar habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar ampliant coneixements i estudiar de manera autodirigido o autònom.

 

Habilitats/Destreses

  • HD1 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat
  • HD2 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat

 

Capacitats/Competències

  • C1 : Analitza i sintetitza els continguts propis relacionats amb les noves tecnologies aplicables al sector del calçat
  • C16 : Conèixer i aplicar les estratègies del màrqueting on line i off line aplicable a les empreses del sector del calçat.
  • C17 : Adquirir coneixements necessaris especialitzats en els contractes de transferència de tecnologia i la seua aplicació al sector del calçat.
  • C2 : Planificar i gestionar les empreses del calçat
  • C21 : Especificar visualment els conceptes o idees que qui transmetre a un client

 

ESPECIALISTA EN DISSENY I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ APLICABLE Al SECTOR DEL CALÇAT

 

Coneiximents/Continguts

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CON2 : Aplicar els coneixements adquirits i resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • CON3 : Conèixer la integració de coneixement i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • CON4 : Aplicar conclusions ¿ coneixements, continguts i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • CON5 : Integrar habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar ampliant coneixements i estudiar de manera autodirigido o autònom.

 

Habilitats/Destreses

  • HD1 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat
  • HD2 : Obté les habilitats adequades enfocades al disseny del calçat

 

Capacitats/Competències

  • C1 : Analitza i sintetitza els continguts propis relacionats amb les noves tecnologies aplicables al sector del calçat
  • C16 : Conèixer i aplicar les estratègies del màrqueting on line i off line aplicable a les empreses del sector del calçat.
  • C17 : Adquirir coneixements necessaris especialitzats en els contractes de transferència de tecnologia i la seua aplicació al sector del calçat.
  • C2 : Planificar i gestionar les empreses del calçat
  • C21 : Especificar visualment els conceptes o idees que qui transmetre a un client

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Objetivos generales
• Alcanzar una visión global e integradora de las diferentes herramientas de marketing
offline y online.
Denominación de la asignatura Marketing off line y on line aplicado al sector del calzado
Postgrado al que pertenece
Créditos ECTS 2
Cuatrimestre en el que se imparte Primer cuatrimestre
Carácter de la asignatura Obligatoria
• Poder diferenciar, tipificar y aplicar dichas técnicas en el sector calzado.
• Poder desarrollar estrategias de marketing offline.
• Desarrollar habilidades para la realización de campañas publicitarias en Internet

 

 

Dades generals

Codi: 79123
Professor/a responsable:
GARCIA MARTINEZ, ANDREA
Crèdits ECTS: 2,00
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,40
Càrrega no presencial: 1,20

Departaments amb docència

  • Dep.: DRET MERCANTIL I DRET PROCESSAL
    Àrea: DRET MERCANTIL
    Crèdits teòrics: 0,2
    Crèdits pràctics: 0,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: MARKETING
    Àrea: ECONOMIA FINANCERA I COMPTABILITAT
    Crèdits teòrics: 0,2
    Crèdits pràctics: 0,2

Estudis en què s'imparteix