Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Se trata de una asignatura de carácter introductorio, que realiza un repaso de conceptos fundamentales del marketing en general y del marketing digital en particular. Presta atención a la evolución de las 4Ps a las 4Cs y especialmente a la revolución de internet y los cambios vividos por el consumidor que han dado pie a la transformación del marketing. La asignatura aborda las áreas del marketing offline (o tradicional) y online de forma general y ofrece una introducción al plan de marketing estratégico, realizando un primer acercamiento a la diversidad de estrategias y tácticas de Marketing Digital que se aplican en el sector de calzado.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MÀSTER EN DISSENY, NOVES TECNOLOGIES I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ EN EL SECTOR DEL CALÇAT
Competències generals
- CG1 : Ser capaç d'analitzar i sintetitzar els continguts propis relacionats amb les noves tecnologies aplicables al sector del calçat.
- CG2 : Ser capaç d'obtenir habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat.
- CG3 : Ser capaç d'obtenir habilitats adequades enfocades al disseny del calçat.
- CG4 : Ser capaç de planificar i gestió de les empreses del calçat.
Competències Específiques
- CE14 : Conèixer i aplicar les estratègies del màrqueting on line i off line aplicable a les empreses del sector del calçat.
- CE15 : Adquirir coneixements necessaris especialitzats en els contractes de transferència de tecnologia i la seua aplicació al sector del calçat.
- CE19 : Ser capaç de concretar visualment els conceptes o idea que vol transmetre a un client.
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN DISSENY, NOVES TECNOLOGIES I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ EN EL SECTOR DEL CALÇAT
Coneiximents/Continguts
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- CON2 : Aplicar els coneixements adquirits i resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- CON3 : Conèixer la integració de coneixement i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- CON4 : Aplicar conclusions ¿ coneixements, continguts i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- CON5 : Integrar habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar ampliant coneixements i estudiar de manera autodirigido o autònom.
Habilitats/Destreses
- HD1 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat
- HD2 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat
Capacitats/Competències
- C1 : Analitza i sintetitza els continguts propis relacionats amb les noves tecnologies aplicables al sector del calçat
- C16 : Conèixer i aplicar les estratègies del màrqueting on line i off line aplicable a les empreses del sector del calçat.
- C17 : Adquirir coneixements necessaris especialitzats en els contractes de transferència de tecnologia i la seua aplicació al sector del calçat.
- C2 : Planificar i gestionar les empreses del calçat
- C21 : Especificar visualment els conceptes o idees que qui transmetre a un client
ESPECIALISTA EN DISSENY I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ APLICABLE Al SECTOR DEL CALÇAT
Coneiximents/Continguts
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- CON2 : Aplicar els coneixements adquirits i resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- CON3 : Conèixer la integració de coneixement i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- CON4 : Aplicar conclusions ¿ coneixements, continguts i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- CON5 : Integrar habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar ampliant coneixements i estudiar de manera autodirigido o autònom.
Habilitats/Destreses
- HD1 : Obté les habilitats necessàries per al control de la qualitat en el sector del calçat
- HD2 : Obté les habilitats adequades enfocades al disseny del calçat
Capacitats/Competències
- C1 : Analitza i sintetitza els continguts propis relacionats amb les noves tecnologies aplicables al sector del calçat
- C16 : Conèixer i aplicar les estratègies del màrqueting on line i off line aplicable a les empreses del sector del calçat.
- C17 : Adquirir coneixements necessaris especialitzats en els contractes de transferència de tecnologia i la seua aplicació al sector del calçat.
- C2 : Planificar i gestionar les empreses del calçat
- C21 : Especificar visualment els conceptes o idees que qui transmetre a un client
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Objetivos generales
• Alcanzar una visión global e integradora de las diferentes herramientas de marketing
offline y online.
Denominación de la asignatura Marketing off line y on line aplicado al sector del calzado
Postgrado al que pertenece
Créditos ECTS 2
Cuatrimestre en el que se imparte Primer cuatrimestre
Carácter de la asignatura Obligatoria
• Poder diferenciar, tipificar y aplicar dichas técnicas en el sector calzado.
• Poder desarrollar estrategias de marketing offline.
• Desarrollar habilidades para la realización de campañas publicitarias en Internet
Dades generals
Codi:
79123
Professor/a responsable:
GARCIA MARTINEZ, ANDREA
Crèdits ECTS:
2,00
Crèdits teòrics:
0,40
Crèdits pràctics:
0,40
Càrrega no presencial:
1,20
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: ECONOMIA FINANCERA I COMPTABILITAT
Crèdits teòrics: 0,2
Crèdits pràctics: 0,2 -
Dep.:
DRET MERCANTIL I DRET PROCESSAL
Àrea: DRET MERCANTIL
Crèdits teòrics: 0,2
Crèdits pràctics: 0,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
ESPECIALISTA EN DISSENY I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ APLICABLE AL SECTOR DEL CALÇAT
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
MÀSTER EN DISSENY, NOVES TECNOLOGIES I GESTIÓ DE LA INNOVACIÓ EN EL SECTOR DEL CALÇAT
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)