Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

El módulo Distribución de alojamientos turísticos provee al alumno de las herramientas necesarias para la gestión eficiente de los canales por los que se comercializa el hotel, optimizando los gastos de distribución e identificando los canales realmente relevantes para conseguir los ingresos del hotel.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

EXPERT EN DIRECCIÓ COMERCIAL D'HOTELS

 

Competències generals

  • CG2 : Dirigir i gestionar un hotel millorant la seua rendibilitat
  • CG4 : Optimitzar els ingressos de l'hotel comercialitzant correctament els seus serveis

 

Competències Específiques

  • CE5 : Realitzar un pla de màrqueting hoteler

 

MASTER EN DIRECCIÓ D'HOTELS

 

Competències generals

  • CG2 : Dirigir i gestionar un hotel millorant la seua rendibilitat
  • CG4 : Optimitzar els ingressos de l'hotel comercialitzant correctament els seus serveis

 

Competències Específiques

  • CE5 : Realitzar un pla de màrqueting hoteler

 

EXPERT/A EN DIRECCIÓ COMERCIAL D'HOTELS

 

Coneiximents/Continguts

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació

 

Habilitats/Destreses

  • HD1 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
  • HD3 : Realitzar un pla de màrqueting hoteler

 

Capacitats/Competències

  • C1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • C2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • C3 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • C5 : Dirigir i gestionar un hotel millorant la seua rendibilitat
  • C7 : Optimitzar els ingressos de l'hotel comercialitzant correctament els seus serveis

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Conocer los principales canales de distribución hotelera y optimizarlos

Aprender a mejorar el posicionamiento en comparadores: Tripadvisor, Trivago, Kayak y conocer los diferentes escaparates en los que aparece el hotel.

 

 

Dades generals

Codi: 79042
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 2,00
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,40
Càrrega no presencial: 1,20

Departaments amb docència

  • Dep.: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Crèdits teòrics: 0,2
    Crèdits pràctics: 0,2
  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,2
    Crèdits pràctics: 0,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: I. UNIVERSITARI D'INVESTIGACIONS TURISTIQUES (10.17)
    Àrea: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA))
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0

Estudis en què s'imparteix