Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

El módulo de marketing online pretende que los alumnos conozcan todas la herramientas que tienen a su alcance para comercializar y dar a conocer su hotel, así cómo las variables y técnicas que deberán trabajar para su correcta optimización.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

EXPERT EN DIRECCIÓ COMERCIAL D'HOTELS

 

Competències generals

  • CG1 : Dirigir qualsevol dels departaments d'un hotel eficaçment

 

Competències Específiques

  • CE5 : Realitzar un pla de màrqueting hoteler
  • CE6 : Conèixer les diferent eines de Màrqueting online

 

MASTER EN DIRECCIÓ D'HOTELS

 

Competències generals

  • CG1 : Dirigir qualsevol dels departaments d'un hotel eficaçment

 

Competències Específiques

  • CE5 : Realitzar un pla de màrqueting hoteler
  • CE6 : Conèixer les diferent eines de Màrqueting online

 

EXPERT/A EN DIRECCIÓ COMERCIAL D'HOTELS

 

Coneiximents/Continguts

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació

 

Habilitats/Destreses

  • HD1 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
  • HD3 : Realitzar un pla de màrqueting hoteler

 

Capacitats/Competències

  • CON3 : Conèixer les diferent eines de Màrqueting online
  • C1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • C2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • C3 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • C4 : Dirigir qualsevol dels departaments d'un hotel eficaçment

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Conocer el concepto reputación online y aplicar sus técnicas
Gestionar correctamente las redes sociales de un hotel
Conocer la importancia de una óptima gestión de la web del hotel
Interiorizar el funcionamiento de los posicionamientos en buscador así como sus técnicas de implementación
Aplicar técnicas de venta mediante el email
Conocer las técnicas de conversión en Internet
Conocer el funcionamiento de la analítica web

 

 

Dades generals

Codi: 79041
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 4,00
Crèdits teòrics: 0,80
Crèdits pràctics: 0,80
Càrrega no presencial: 2,40

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,8
    Crèdits pràctics: 0,8
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: I. UNIVERSITARI D'INVESTIGACIONS TURISTIQUES (10.17)
    Àrea: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA))
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0

Estudis en què s'imparteix