Competencies and objectives
- Course context for academic year 2019-20
- Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)
- Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2019-20
Course context for academic year 2019-20
Lo que marca la diferencia entre un alojamiento y otro es la experiencia del cliente. Por tanto este módulo busca que el alumno se haga de recursos de actualidad para estar en capacidad de mejorar la experiencia del cliente en cualquier establecimiento.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)
EXPERT IN MANAGEMENT HOTEL AND ACCOMMODATION
General Competences
- CG1 : Dirigir cualquiera de los departamentos de un hotel eficazmente
- CG2 : Dirigir y gestionar un hotel mejorando su rentabilidad
Specific Competences
- CE2 : Aplicar técnicas para mejorar la experiencia del cliente
MASTER IN HOTEL MANAGEMENT
General Competences
- CG1 : Dirigir cualquiera de los departamentos de un hotel eficazmente
- CG2 : Dirigir y gestionar un hotel mejorando su rentabilidad
Specific Competences
- CE2 : Aplicar técnicas para mejorar la experiencia del cliente
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2019-20
No data
;