Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Lo que marca la diferencia entre un alojamiento y otro es la experiencia del cliente. Por tanto este módulo busca que el alumno se haga de recursos de actualidad para estar en capacidad de mejorar la experiencia del cliente en cualquier establecimiento.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
EXPERT EN DIRECCIÓ D'HOTELS I ALLOTJAMENT
Competències generals
- CG1 : Dirigir qualsevol dels departaments d'un hotel eficaçment
- CG2 : Dirigir i gestionar un hotel millorant la seua rendibilitat
Competències Específiques
- CE2 : Aplicar tècniques per a millorar l'experiència del client
MASTER EN DIRECCIÓ D'HOTELS
Competències generals
- CG1 : Dirigir qualsevol dels departaments d'un hotel eficaçment
- CG2 : Dirigir i gestionar un hotel millorant la seua rendibilitat
Competències Específiques
- CE2 : Aplicar tècniques per a millorar l'experiència del client
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Aplicar técnicas para mejorar la experiencia del cliente (huésped)
Aprender cómo crear un programa de animación en un hotel
Conocer el papel del Guest Experience
;