Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Lo que marca la diferencia entre un alojamiento y otro es la experiencia del cliente. Por tanto este módulo busca que el alumno se haga de recursos de actualidad para estar en capacidad de mejorar la experiencia del cliente en cualquier establecimiento.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

EXPERT EN DIRECCIÓ D'HOTELS I ALLOTJAMENT

 

Competències generals

  • CG1 : Dirigir qualsevol dels departaments d'un hotel eficaçment
  • CG2 : Dirigir i gestionar un hotel millorant la seua rendibilitat

 

Competències Específiques

  • CE2 : Aplicar tècniques per a millorar l'experiència del client

 

MASTER EN DIRECCIÓ D'HOTELS

 

Competències generals

  • CG1 : Dirigir qualsevol dels departaments d'un hotel eficaçment
  • CG2 : Dirigir i gestionar un hotel millorant la seua rendibilitat

 

Competències Específiques

  • CE2 : Aplicar tècniques per a millorar l'experiència del client

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Aplicar técnicas para mejorar la experiencia del cliente (huésped)
Aprender cómo crear un programa de animación en un hotel
Conocer el papel del Guest Experience

 

 

;

Dades generals

Codi: 79034
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 2,00
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,40
Càrrega no presencial: 1,20

Departaments amb docència

  • Dep.: I. UNIVERSITARI D'INVESTIGACIONS TURISTIQUES (10.17)
    Àrea: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA))
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0
  • Dep.: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,4
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix