Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2020-21
Los avances tecnológicos están brindando a la industria hotelera nuevas formas de medir y optimizar su rendimiento. Es por eso que hoy, es más importante que nunca, que los hoteles tengan bien controlados sus KPIs y utilicen esa inteligencia para optimizar sus operaciones y aumentar la rentabilidad. Gracias a esa tecnología, podemos medir el rendimiento de los hoteles de maneras que antes estaban fuera de nuestro alcance.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG1 : Optimitzar els ingressos d'un allotjament turístic
Competències Específiques
- CE1 : Comprendre el Revenue Management com una cultura d'empresa
- CE7 : Prendre decisions sobre aquells canals de venda que l'empresa deu o no mantenir o que ha de contractar
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21
dotar al alumno del conocimiento de las principales métricas y KPIs para el sector Hotelero
Dades generals
Codi:
79023
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
1,50
Crèdits teòrics:
0,40
Crèdits pràctics:
0,20
Càrrega no presencial:
0,90
Departaments amb docència
-
Dep.:
ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,1 -
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,4
Crèdits pràctics: 0,1
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN REVENUE MANAGEMENT
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)