Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

En las últimas décadas, el marketing y la publicidad han experimentado una transformación tan drástica que muy poco tienen que ver, en cuanto a calidad, complejidad y eficacia, con los primeros anuncios en radio y prensa escrita que se hacían en décadas pasadas. Si cerramos el zoom y enfocamos dichos cambios al contexto particular de los hoteles y restaurantes, nos encontramos con un salto cualitativo importante, que ha ido de la mano de las nuevas tecnologías, sobre todo del desarrollo de Internet, y de las actuales necesidades y exigencias de los consumidores. Una de las consecuencias más significativas de la globalización en el ámbito de la restauración ha sido el surgimiento del marketing online y del perfeccionamiento de las técnicas del marketing offline o en punto de venta.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

ESPECIALISTA EN TÈCNIQUES AVANÇADES DE GESTIÓ DE LA RESTAURACIÓ

 

Competències generals

  • CG2 : Augmentar Capacitat per a encoratjar la motivació i l'amplitud de mires
  • CG3 : Fomentar les habilitats de comunicació, negociació i organització

 

Competències Específiques

  • CE1 : Fomentar capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial

 

MASTER EN DIRECCIÓ DE RESTAURANTS I F&B HOTELER

 

Competències generals

  • CG2 : Augmentar Capacitat per a encoratjar la motivació i l'amplitud de mires
  • CG3 : Fomentar les habilitats de comunicació, negociació i organització

 

Competències Específiques

  • CE1 : Fomentar capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

"Desarrollar e implantar estrategias y campañas de marketing. Aprender técnicas de venta. Diseñar la carta del restaurante de forma efectiva. Definir un calendario comercial. Aprender a desarrollar un plan de marketing estratégico."

 

 

;

Dades generals

Codi: 79061
Professor/a responsable:
CARRION LOPEZ, OSCAR
Crèdits ECTS: 3,00
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,80
Càrrega no presencial: 1,80

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0,8
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: I. UNIVERSITARI D'INVESTIGACIONS TURISTIQUES (10.17)
    Àrea: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA))
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0

Estudis en què s'imparteix