Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
La restauración ha adquirido una gran importancia dentro del sector de la organización de eventos. Se considera necesario para un profesional que diseñe, produzca y evalúe eventos en la actualidad, adquirir los conocimientos necesarios para poder entender y gestionar las diferentes tipologías de establecimientos y subsectores que la conforman. La gastronomía, y por ende el desarrollo de servicios de catering, es un elemento clave de la empresa de restauración, y adquiere mucha importancia en la hostelería.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
EXPERT EN DIRECCIÓ D'EMPRESES D'HOSTALERIA
Competències generals
- CG5 : Desenvolupar habilitats en relacions interpersonals
Competències Específiques
- CE1 : Fomentar capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial
- CE2 : Conèixer, experimentar i dominar les tècniques de laboratori des del rigor científic
- CE3 : Aplicar i supervisar l'execució de tot tipus de tècniques de manipulació, conservació i regeneració d'aliments
MASTER EN DIRECCIÓ DE RESTAURANTS I F&B HOTELER
Competències generals
- CG5 : Desenvolupar habilitats en relacions interpersonals
Competències Específiques
- CE1 : Fomentar capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial
- CE2 : Conèixer, experimentar i dominar les tècniques de laboratori des del rigor científic
- CE3 : Aplicar i supervisar l'execució de tot tipus de tècniques de manipulació, conservació i regeneració d'aliments
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Conocer factores clave de éxito como el período medio de maduracio¿n financiero, el control de stocks, el control de personal, la capacidad de negociacio¿n con proveedores, etc.
;