Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

La oferta gastronómica es uno de los factores clave en la identidad del restaurante. Es fundamental en la definición del tipo de restaurante, su posicionamiento en el mercado, el tipo de clientes y la capacidad de generar ventas, siendo sostenible a largo plazo. A su vez, llevar un control de almacén se hace cada vez más importante para optimizar de la forma más eficiente todos los recursos de los que dispone la empresa.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

EXPERT EN DIRECCIÓ D'EMPRESES D'HOSTALERIA

 

Competències generals

  • CG1 : Millorar capacitat analítica i de síntesi per a resoldre problemes complexos.
  • CG4 : Aplicar coneixements teòrics a la pràctica.

 

Competències Específiques

  • CE3 : Aplicar i supervisar l'execució de tot tipus de tècniques de manipulació, conservació i regeneració d'aliments
  • CE4 : Desenvolupar i supervisar processos de preparació i presentació d'elaboracions culinàries bàsiques, complexes i de múltiples aplicacions
  • CE6 : Dissenyar ofertes gastronòmiques
  • CE7 : Gestionar processos d'aprovisionament en restauració

 

MASTER EN DIRECCIÓ DE RESTAURANTS I F&B HOTELER

 

Competències generals

  • CG1 : Millorar capacitat analítica i de síntesi per a resoldre problemes complexos
  • CG4 : Aplicar coneixements teòrics a la pràctica

 

Competències Específiques

  • CE3 : Aplicar i supervisar l'execució de tot tipus de tècniques de manipulació, conservació i regeneració d'aliments
  • CE4 : Desenvolupar i supervisar processos de preparació i presentació d'elaboracions culinàries bàsiques, complexes i de múltiples aplicacions
  • CE6 : Dissenyar ofertes gastronòmiques
  • CE7 : Gestionar processos d'aprovisionament en restauració

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Cómo ahorrar dinero en los procesos de cocina y compras. Cocina de mermas. Gestión y planificación de una industria alimentaria. Conocer stocks máximos, mínimos y puntos de pedido de distintas mercancías.

 

 

;

Dades generals

Codi: 79052
Professor/a responsable:
CARRION LOPEZ, OSCAR
Crèdits ECTS: 2,50
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,60
Càrrega no presencial: 1,50

Departaments amb docència

  • Dep.: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Crèdits teòrics: 0,2
    Crèdits pràctics: 0,3
  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,2
    Crèdits pràctics: 0,3
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: I. UNIVERSITARI D'INVESTIGACIONS TURISTIQUES (10.17)
    Àrea: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA))
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0

Estudis en què s'imparteix