Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
En las últimas décadas, el marketing y la publicidad han experimentado una transformación tan drástica que muy poco tienen que ver, en cuanto a calidad, complejidad y eficacia, con los primeros anuncios en radio y prensa escrita que se hacían en décadas pasadas. Si cerramos el zoom y enfocamos dichos cambios al contexto particular de los hoteles y restaurantes, nos encontramos con un salto cualitativo importante, que ha ido de la mano de las nuevas tecnologías, sobre todo del desarrollo de Internet, y de las actuales necesidades y exigencias de los consumidores. Una de las consecuencias más significativas de la globalización en el ámbito de la restauración ha sido el surgimiento del marketing online y del perfeccionamiento de las técnicas del marketing offline o en punto de venta.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
EXPERT EN DIRECCIÓ D'EMPRESES D'HOSTALERIA
Competències generals
- CG2 : Augmentar Capacitat per a encoratjar la motivació i l'amplitud de mires.
- CG3 : Fomentar les habilitats de comunicació, negociació i organització.
- CG4 : Aplicar coneixements teòrics a la pràctica.
Competències Específiques
- CE1 : Fomentar capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial
MASTER EN DIRECCIÓ DE RESTAURANTS I F&B HOTELER
Competències generals
- CG2 : Augmentar Capacitat per a encoratjar la motivació i l'amplitud de mires
- CG3 : Fomentar les habilitats de comunicació, negociació i organització
- CG4 : Aplicar coneixements teòrics a la pràctica
Competències Específiques
- CE1 : Fomentar capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
"Conocer las principales herramientas de marketing para el sector HORECA. Entender la importancia del marketing offline y online. Conocer la utilidad de las redes sociales y aprender a gestionarlas de forma eficiente."
Dades generals
Codi:
79055
Professor/a responsable:
CARRION LOPEZ, OSCAR
Crèdits ECTS:
2,50
Crèdits teòrics:
0,40
Crèdits pràctics:
0,60
Càrrega no presencial:
1,50
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,4
Crèdits pràctics: 0,6
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta. -
Dep.:
I. UNIVERSITARI D'INVESTIGACIONS TURISTIQUES (10.17)
Àrea: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA))
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0
Estudis en què s'imparteix
-
MASTER EN DIRECCIÓ DE RESTAURANTS I F&B HOTELER
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT EN DIRECCIÓ D'EMPRESES D'HOSTALERIA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)