Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Capacitat d'aprenentatge autònom i autocrítico
  • CG2 : Capacitat per a utilitzar els principis i valors com a eina de treball en la interpretació i aplicació del Dret
  • CG3 : Saber conèixer i utilitzar les eines de prevenció i resolució de conflictes derivats d'actuacions discriminatòries
  • CG4 : Demostrar capacitat d'obertura i flexibilitat atenent a la diversitat cultural i social de l'entorn
  • CG5 : Desenvolupar habilitats de comunicació, especialment les relacionades amb l'atenció a la diversitat
  • CG6 : Desenvolupar habilitats de treball en equip, escolta activa, tolerància, sentit del diàleg i d'acceptació del pluralisme cultural i ideològic

 

Competències Específiques

  • CE1 : Capacitat per a manejar els diferents sentits d'igualtat i la seua connexió amb la justícia
  • CE10 : Adquirir competències teòriques i pràctiques en tècniques de gestió de conflictes en un context de diversitat cultural
  • CE11 : Adquirir capacitat d'intervenció amb els ciutadans estrangers i habilitats específiques d'actuació basades en els principis dels drets humans i la igualtat. Desenvolupar competències interculturals que fomenten la capacitat d'intervenció en situacions d'emergència internacional i reforcen la cultura de resolució pacífica de conflictes
  • CE12 : Identificar els canvis en el nivell organizacional, açò és, relacionats amb l'ètica i cultura de la institució, la gestió, els recursos humans, la preparació i prestació de serveis, necessaris per a desenvolupar la labor en una societat diversa culturalment
  • CE13 : Promoure en el servei policial la igualtat i equitat de tracte a tota la població d'acord amb les seues necessitats individuals
  • CE14 : Saber respectar als individus amb independència del seu grup d'identificació
  • CE15 : Ser capaç d'identificar i comprendre les conductes discriminatòries constitutives de delicte
  • CE16 : Conèixer les conseqüències penals atribuïdes a les conductes discriminatòries constitutives de delicte
  • CE2 : Desenvolupament de valors i principis ètics que fonamenten la noció de drets humans
  • CE3 : Ser capaç de descriure els conceptes d'etnicitat, raça, xenofòbia i LGTBfobia així com les seues implicacions socials
  • CE4 : Anàlisi de les aproximacions teòriques fonamentals al racisme, xenofòbia i LGTBfobia
  • CE5 : Conèixer i comprendre els sistemes de relació social connectats amb les categories ètniques
  • CE6 : Conèixer i comprendre la normativa i els procediments internacionals de protecció dels drets humans amb vocació universal en l'àmbit de la lluita contra el racisme i la xenofòbia (Nacions Unides)
  • CE7 : Conèixer i comprendre la normativa i els procediments internacionals de protecció dels drets humans d'abast regional europeu en l'àmbit de la lluita contra el racisme i la xenofòbia (Consell d'Europa i Unió Europea).
  • CE8 : Comprendre els principis de gestió de la diversitat cultural amb subjecció als principis i valors constitucionals
  • CE9 : Saber coordinar davant les institucions la gestió de problemes en l'àmbit de la multiculturalitat

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 78842
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 3,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,30
Càrrega no presencial: 2,70

Departaments amb docència

  • Dep.: DRET INTERNACIONAL PÚBLIC I DRET PENAL
    Àrea: DRET PENAL
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,3
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix