Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2017-18

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG12 : Fonamentar històrica i legislativament la intervenció amb menors en risc social.
  • CG13 : Distingir els diferents tipus d'i nivells d'intervenció davant problemes de famílies, xiquets o joves en risc.
  • CG9 : Analitzar les repercussions que el maltractament a la infància pot tenir en el desenvolupament afectiu de la infància.

 

Competències Específiques

  • CE3 : Presentar els casos estudiats, determinant punts forts i febles del procés d'intervenció i/o de la possible evolució futura.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 78693
Professor/a responsable:
ROSSER LIMIÑANA, ANA MARIA
Crèdits ECTS: 2,00
Crèdits teòrics: 0,80
Crèdits pràctics: 0,00
Càrrega no presencial: 1,20

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: PSICOLOGIA SOCIAL
    Crèdits teòrics: 0,8
    Crèdits pràctics: 0
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix