Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

Esta asignatura de 3 créditos ECTS se oferta como OBLIGATORIA en el primer semestre del curso de Experto en Marketing de la Moda. Pertenece al PEP en Marketing que oferta el Departamento de Marketing de la Universidad de Alicante. El Proyecto Final es una asignatura cuya finalidad es la acreditación por parte del alumno de la adquisición de los conocimientos especializados objeto del curso de Experto en marketing de la moda así como de las competencias asociadas al curso.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
  • CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa del sector de la moda o organització similar, i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió associada a aquesta.
  • CE10 : Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de les empreses de la moda i el seu entorn.
  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
  • CE4 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi del sector de la moda.
  • CE6 : Preparar la presa de decisions de màrqueting en empreses de moda, especialment en el nivell estratègic.
  • CE9 : Redactar projectes de màrqueting per a empreses del sector de la moda.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

1. Elaborar un proyecto final enfocado al marketing de moda.

 

 

Dades generals

Codi: 36338
Professor/a responsable:
BERNA PASTOR, MARIA NAYADE
Crèdits ECTS: 3,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,30
Càrrega no presencial: 2,70

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,3
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix