Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2018-19
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
El Experto en Dirección Comercial y Ventas tiene como tercera asignatura, Dirección de Equipos de Venta, asignatura de 4 ECTS que pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la lógica de la Dirección de la Fuerza de Ventas de una empresa . El estudiante conocerá aspectos importantes y necesarios para poder dirigir con éxito un grupo de comerciales.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
Competències Específiques
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
- CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
El objetivo básico de la asignatura Dirección de Equipos de Venta, es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de los aspectos fundamentales en la organización y coordinación del equipo de ventas de la empresa. En este sentido, es necesario detectar los puntos fuertes y débiles del equipo para potenciar el liderazgo comercial.
;