Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2018-19

El Experto en Dirección Comercial y Ventas tiene como primera asignatura, Dirección Comercial, asignatura de 4 ECTS que pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la lógica del Departamento Comercial de una empresa . El estudiante conocerá aspectos necesarios para llevar a cabo la estrategia comercial y de ventas empresarial.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.

 

Competències Específiques

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting *mix.
  • CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19

El objetivo básico de la asignatura Dirección Comercial es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de los aspectos fundamentales de gestión y organización del Departamento Comercial de una empresa. En este sentido, es importante la planificación y toma de decisiones desde dicho departamento, para el correcto funcionamiento de todas las áreas implicadas.

 

 

;

Dades generals

Codi: 36355
Professor/a responsable:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Crèdits ECTS: 4,00
Crèdits teòrics: 0,80
Crèdits pràctics: 0,80
Càrrega no presencial: 2,40

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,8
    Crèdits pràctics: 0,8
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix