Competencies and objectives
Course context for academic year 2017-18
El módulo de Marketing Hotelero nace con el objetivo de que el estudiante sea capaz de mejorar las herramientas y estrategias de Marketing y ventas del hotel o alojamiento turístico.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)
MASTER EN DIRECCIÓN Y GESTIÓN HOTELERA
General Competences
- CG5 : Habilidad es en relaciones interpersonales.
Specific Competences
- CE1 : Capacidad para implicarse, colaborar y asumir responsabilidades que posibiliten un mayor dinamismo en la actividad empresarial.
EXPERTO EN DIRECCIÓN COMERCIAL DE HOTELES
General Competences
- CG5 : Habilidades en relaciones interpersonales.
Specific Competences
- CE1 : Capacidad para implicarse, colaborar y asumir responsabilidades que posibiliten un mayor dinamismo en la actividad empresarial.
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2017-18
No data
General
Code:
36462
Lecturer responsible:
JIMENEZ PASTOR, FRANCISCO JAVIER
Credits ECTS:
2,00
Theoretical credits:
0,60
Practical credits:
1,00
Distance-base hours:
0,40
Departments involved
-
Dept:
MARKETING
Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
Theoretical credits: 0,6
Practical credits: 1
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
MASTER EN DIRECCIÓN Y GESTIÓN HOTELERA
Course type: COMPULSORY (Year: 1)
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EXPERTO EN DIRECCIÓN COMERCIAL DE HOTELES
Course type: COMPULSORY (Year: 1)