Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2023-24
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2023-24
MÀSTER EN PATRIMONI VIRTUAL
Competències generals
- CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
Competències Específiques
- CE18 : Saber què és un entorn immersiu i les diferents opcions disponibles de cara a la seua aplicació a la virtualització del patrimoni: Realitat Augmentada i Realitat Virtual; conèixer les característiques específiques de cadascuna d'elles i les diferències entre ambdues.
ESPECIALISTA EN VIRTUALITZACIÓ DEL PATRIMONI
Competències generals
- CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
Competències Específiques
- CE18 : Saber què és un entorn immersiu i les diferents opcions disponibles de cara a la seua aplicació a la virtualització del patrimoni: Realitat Augmentada i Realitat Virtual; conèixer les característiques específiques de cadascuna d'elles i les diferències entre ambdues.
ESPECIALISTA EN RESTAURACIÓ VIRTUAL
Competències generals
- CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.
Competències Específiques
- CE18 : Saber què és un entorn immersiu i les diferents opcions disponibles de cara a la seua aplicació a la virtualització del patrimoni: Realitat Augmentada i Realitat Virtual; conèixer les característiques específiques de cadascuna d'elles i les diferències entre ambdues.
EXPERT EN VIRTUALITZACIÓ DEL PATRIMONI
Competències generals
- CG2 : Obtenir coneixements bàsics en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni cultural.
Competències Específiques
- CE18 : Saber què és un entorn immersiu i les diferents opcions disponibles de cara a la seua aplicació a la virtualització del patrimoni: Realitat Augmentada i Realitat Virtual; conèixer les característiques específiques de cadascuna d'elles i les diferències entre ambdues.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2023-24
Sense dades
Dades generals
Codi:
78560
Professor/a responsable:
Esclapés Jover, Francisco Javier
Crèdits ECTS:
2,50
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
1,00
Càrrega no presencial:
1,50
Departaments amb docència
-
Dep.:
PREHIST.,ARQ.,HªANTIGA,FIL.GR.I FIL.LLA.
Àrea: HISTORIA ANTIGA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,75
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER EN PATRIMONI VIRTUAL
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT EN VIRTUALITZACIÓ DEL PATRIMONI
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
ESPECIALISTA EN RESTAURACIÓ VIRTUAL
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
ESPECIALISTA EN VIRTUALITZACIÓ DEL PATRIMONI
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)