Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2021-22

Talleres prácticos sobre Virtualización del Patrimonio y Restauración Virtual

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

MÀSTER EN PATRIMONI VIRTUAL

 

Competències generals

  • CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.

 

Competències Específiques

  • CE3 : Ser capaç de participar activament en els diferents debats teòrics actuals entorn de la virtualització del patrimoni.
  • CE4 : Obtenir nocions sobre l'evolució de les diferents tècniques i escoles d'intervenció per a la conservació i restauració del patrimoni cultural fins als nostres dies.

 

ESPECIALISTA EN VIRTUALITZACIÓ DEL PATRIMONI

 

Competències generals

  • CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.

 

Competències Específiques

  • CE3 : Ser capaç de participar activament en els diferents debats teòrics actuals entorn de la virtualització del patrimoni.
  • CE4 : Obtenir nocions sobre l'evolució de les diferents tècniques i escoles d'intervenció per a la conservació i restauració del patrimoni cultural fins als nostres dies.

 

ESPECIALISTA EN RESTAURACIÓ VIRTUAL

 

Competències generals

  • CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.

 

Competències Específiques

  • CE3 : Ser capaç de participar activament en els diferents debats teòrics actuals entorn de la virtualització del patrimoni.
  • CE4 : Obtenir nocions sobre l'evolució de les diferents tècniques i escoles d'intervenció per a la conservació i restauració del patrimoni cultural fins als nostres dies.

 

EXPERT EN VIRTUALITZACIÓ DEL PATRIMONI

 

Competències generals

  • CG1 : Ser capaç de participar en el disseny i la realització de projectes de virtualització del patrimoni cultural.

 

Competències Específiques

  • CE18 : Saber què és un entorn immersiu i les diferents opcions disponibles de cara a la seua aplicació a la virtualització del patrimoni: Realitat Augmentada i Realitat Virtual; conèixer les característiques específiques de cadascuna d'elles i les diferències entre ambdues.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2021-22

Poner en práctica lo visto en asignaturas sobre Virtualización y Restauración Virtual

 

 

;

Dades generals

Codi: 78567
Professor/a responsable:
MOLINA VIDAL, JAIME
Crèdits ECTS: 2,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,80
Càrrega no presencial: 1,20

Departaments amb docència

  • Dep.: PREHISTÒRIA, ARQUEOLOGIA, HISTÒRIA ANTIGA, FILOLOGIA GREGA I FIL. LLATINA
    Àrea: HISTÒRIA ANTIGA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,6
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix