Competencies and objectives
Course context for academic year 2016-17
No data
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)
General Competences
- CG3 : Capacidad de razonamiento crítico.
- CG5 : Capacidad para imaginar nuevos productos y servicios en el ámbito de la profesión.
Specific Competences
- CE2 : Conocer la industria del videojuego, los tipos de videojuegos y las características que definen cada grupo.
- CE3 : Entender la relación del videojuego con otras formas de comunicación publicitaria así como con las fuentes de las que se nutre: cine, televisión, y novela.
- CE6 : Ser capaz de crear videojuegos publicitarios y utilizar el videojuego como nuevo soporte publicitario.
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2016-17
No data
General
Code:
77863
Lecturer responsible:
No data
Credits ECTS:
1,00
Theoretical credits:
0,20
Practical credits:
0,20
Distance-base hours:
0,60
Departments involved
-
Dept:
COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
Theoretical credits: 0,2
Practical credits: 0,2
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.