Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2016-17
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències Específiques
- CE1 : Conèixer les eines i els mètodes necessaris per a l'elaboració professional de videojocs des d'aquests quatre àmbits: disseny, programació, art i gestió de projectes.
- CE8 : Ser capaç de modelar i animar personatges i escenaris, coneixent les particularitats i les tècniques que habitualment s'empren en cadascun d'aquests elements.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Sense dades
Dades generals
Codi:
77860
Professor/a responsable:
LOZANO ORTEGA, MIGUEL ANGEL
Crèdits ECTS:
2,00
Crèdits teòrics:
0,40
Crèdits pràctics:
0,40
Càrrega no presencial:
1,20
Departaments amb docència
-
Dep.:
CIÈNCIA DE LA COMPUTACIÓ I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
Àrea: CIÈNCIA DE LA COMPUTACIÓ I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
Crèdits teòrics: 0,4
Crèdits pràctics: 0,4
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN DISSENY I CREACIÓ DE VIDEOJOCS
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)