Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2016-17
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències Específiques
- CE1 : Conèixer les eines i els mètodes necessaris per a l'elaboració professional de videojocs des d'aquests quatre àmbits: disseny, programació, art i gestió de projectes.
- CE7 : Conèixer els components bàsics d'un joc i les característiques de les plataformes per a les quals es desenvolupen, per a així ser capaces de dissenyar jocs que s'adapten de forma correcta a cada dispositiu.
- CE9 : Conèixer les característiques i serveis que ofereixen diferents motors gràfics, físics i d'intel·ligència artificial, i saber utilitzar-los per a la creació d'un videojoc.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Sense dades
Dades generals
Codi:
77859
Professor/a responsable:
LOZANO ORTEGA, MIGUEL ANGEL
Crèdits ECTS:
5,00
Crèdits teòrics:
1,00
Crèdits pràctics:
1,00
Càrrega no presencial:
3,00
Departaments amb docència
-
Dep.:
CIÈNCIA DE LA COMPUTACIÓ I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
Àrea: CIÈNCIA DE LA COMPUTACIÓ I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
Crèdits teòrics: 1
Crèdits pràctics: 1
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN DISSENY I CREACIÓ DE VIDEOJOCS
Tipus d'assignatura: OPTATIVES (Curs: 1)