Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2016-17

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències Específiques

  • CE1 : Conèixer les eines i els mètodes necessaris per a l'elaboració professional de videojocs des d'aquests quatre àmbits: disseny, programació, art i gestió de projectes.
  • CE7 : Conèixer els components bàsics d'un joc i les característiques de les plataformes per a les quals es desenvolupen, per a així ser capaces de dissenyar jocs que s'adapten de forma correcta a cada dispositiu.
  • CE9 : Conèixer les característiques i serveis que ofereixen diferents motors gràfics, físics i d'intel·ligència artificial, i saber utilitzar-los per a la creació d'un videojoc.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 77859
Professor/a responsable:
LOZANO ORTEGA, MIGUEL ANGEL
Crèdits ECTS: 5,00
Crèdits teòrics: 1,00
Crèdits pràctics: 1,00
Càrrega no presencial: 3,00

Departaments amb docència

  • Dep.: CIÈNCIA DE LA COMPUTACIÓ I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
    Àrea: CIÈNCIA DE LA COMPUTACIÓ I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL
    Crèdits teòrics: 1
    Crèdits pràctics: 1
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix