Competencies and objectives
Course context for academic year 2024-25
La asignatura Nuevas formas publicitarias pertenece al módulo Estrategia y creatividad en comunicación publicitaria y de las relaciones públicas. Es una asignatura optativa, en la que se estudian las formas emergentes de comunicación no convencional con especial atención a aquellas derivadas de las nuevas tecnologías.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2024-25
UA Basic Transversal Competences
- CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
- CGUA3 : Ser capaç d'expressar-se correctament en una de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana (llengua catalana o llengua castellana) en l'àmbit de la seua disciplina.
General Competences:>>Instrumental
- CG1 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
Specific Competences:>>Knowledge (theoretical)
- CES33 : Estudi de les possibilitats i recursos de les tecnologies per a la comunicació audiovisual i coneixements bàsics sobre els sistemes tècnics utilitzats per a processar, elaborar i executar la comunicació, especialment la publicitària i la de les relacions públiques.
Specific Competences:>>Professional (practical)
- CE5 : Capacitat per a usar les eines de comunicació en mitjans convencionals i no convencionals.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2024-25
No data
General
Code:
22537
Lecturer responsible:
GONZALEZ PACANOWSKI, ANTONIO FRANCISCO
Credits ECTS:
6,00
Theoretical credits:
0,90
Practical credits:
1,50
Distance-base hours:
3,60
Departments involved
-
Dept:
COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
Theoretical credits: 0,9
Practical credits: 1,5
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
DEGREE IN ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS
Course type: OPTIONAL (Year: 4)