Competencies and objectives
Course context for academic year 2024-25
La asignatura “Sistemas y Procesos en Publicidad y en Relaciones Públicas” trata de profundizar en el funcionamiento y relaciones entre los diferentes agentes que operan en la actividad publicitaria y de relaciones públicas. Es decir, pretende realizar una descripción, análisis e investigación de las interrelaciones y procesos existentes entre: anunciantes, agencias de publicidad, agencias de relaciones públicas, instituciones, centrales de medios, medios de comunicación y receptores
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2024-25
UA Basic Transversal Competences
- CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
- CGUA3 : Ser capaç d'expressar-se correctament en una de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana (llengua catalana o llengua castellana) en l'àmbit de la seua disciplina.
General Competences:>>Instrumental
- CG1 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CG2 : Capacitat de posar en pràctica coneixements.
General Competences:>>Interpersonal
- CG10 : Habilitat per a treballar en un equip interdisciplinari.
- CG14 : Habilitats crítiques i autocrítiques.
Specific Competences:>>Knowledge (theoretical)
- CES12 : Estudi del departament de comunicació dins de les empreses i institucions i de les habilitats i tècniques necessàries per a la seua adreça.Estudi del departament de comunicació dins de les empreses i institucions i de les habilitats i tècniques necessàries per a la seua adreça.
- CES5 : Estudi i anàlisi de la naturalesa i interrelacions entre els subjectes de la comunicació persuasiva (comercial i institucional): empreses, institucions, agències de publicitat i de relacions públiques, mitjans, suports i públics.
Specific Competences:>>Professional (practical)
- CE10 : Capacitat per a la gestió econòmica i pressupostària en els diferents àmbits de l'activitat comunicativa.
- CE17 : Habilitat per a adaptar-se als objectius organitzacionals.
- CE6 : Capacitat d'anàlisi i investigació relativa als processos i estructures de la comunicació publicitària i de les relacions públiques.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2024-25
No data
General
Code:
22532
Lecturer responsible:
MONSERRAT GAUCHI, JUAN MIGUEL
Credits ECTS:
6,00
Theoretical credits:
1,50
Practical credits:
0,90
Distance-base hours:
3,60
Departments involved
-
Dept:
COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
Theoretical credits: 1,5
Practical credits: 0,9
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
DEGREE IN ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS
Course type: COMPULSORY (Year: 4)