Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2024-25

Esta asignatura se imparte en el segundo semestre del primer curso de la titulación. Se encuentra dentro del módulo: “Economía y empresa de la comunicación publicitaria y de las relaciones públicas”.

 

 

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2024-25

General Competences:>>Instrumental

  • CG1 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
  • CG5 : Coneixement d'una segona llengua.
  • CG8 : Destreses informàtiques bàsiques.

 

Specific Competences:>>Knowledge (theoretical)

  • CES6 : Coneixement i anàlisi econòmica i social de les empreses de comunicació, especialment de publicitat i relacions públiques.

 

Specific Competences:>>Professional (practical)

  • CE10 : Capacitat per a la gestió econòmica i pressupostària en els diferents àmbits de l'activitat comunicativa.
  • CE11 : Capacitat per a identificar els objectius de les empreses en relació amb la tipologia dels seus productes, així com la seua distribució, preu i comunicació.
  • CE26 : Capacitat per a la presa de decisions estratègiques.
  • CE30 : Destreses en les diferents eines d'investigació del mercat i del consumidor.

 

 

 

Learning outcomes (Training objectives)

No data

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2024-25

No data

 

 

General

Code: 22508
Lecturer responsible:
LINO MAÑERU, MARIA ANGELES
Credits ECTS: 6,00
Theoretical credits: 1,50
Practical credits: 0,90
Distance-base hours: 3,60

Departments involved

  • Dept: FOUNDATIONS OF ECONOMIC ANALYSIS
    Area: FOUNDATIONS OF ECONOMIC ANALYSIS
    Theoretical credits: 1,5
    Practical credits: 0,9
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught