Competencies and objectives
Course context for academic year 2024-25
No data
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2024-25
Conocimientos/Contenidos
- CON02 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine
- HD03 : Arreplegar, estructurar i interpretar informació, procedent de fonts bibliogràfiques i documentals
- HD04 : Analitzar els problemes amb criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics
- HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
- HD09 : Analitzar el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting
Skills/Competences
- C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
- C04 : Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2024-25
No data
General
Code:
79265
Lecturer responsible:
CALDERON MARTINEZ, PURIFICACION AURORA
Credits ECTS:
4,00
Theoretical credits:
0,00
Practical credits:
0,40
Distance-base hours:
3,60
Departments involved
-
Dept:
MARKETING
Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
Theoretical credits: 0
Practical credits: 0,4
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
DIGITAL MARKETING AND E-COMMERCE
Course type: COMPULSORY (Year: 1)
-
EXPERTO/A EN MARKETING DIGITAL Y E-COMMERCE
Course type: COMPULSORY (Year: 1)
-
EXPERTO/A EN MARKETING DIGITAL Y E-COMMERCE
Course type: COMPULSORY (Year: 1)