Competencies and objectives

Provisional information. Pending approval.

 

Course context for academic year 2024-25

No data

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2024-25

Conocimientos/Contenidos

  • CON02 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.

 

Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine

  • HD03 : Arreplegar, estructurar i interpretar informació, procedent de fonts bibliogràfiques i documentals
  • HD04 : Analitzar els problemes amb criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics
  • HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
  • HD09 : Analitzar el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting

 

Skills/Competences

  • C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
  • C04 : Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2024-25

No data

 

 

General

Code: 79265
Lecturer responsible:
CALDERON MARTINEZ, PURIFICACION AURORA
Credits ECTS: 4,00
Theoretical credits: 0,00
Practical credits: 0,40
Distance-base hours: 3,60

Departments involved

  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 0
    Practical credits: 0,4
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught