Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2024-25

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2024-25

Coneiximents/Continguts

  • CON02 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.

 

Competències específiques:>>Mòdul Opcional de Biomedicina

  • HD03 : Arreplegar, estructurar i interpretar informació, procedent de fonts bibliogràfiques i documentals
  • HD04 : Analitzar els problemes amb criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics
  • HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
  • HD09 : Analitzar el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting

 

Capacitats/Competències

  • C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
  • C04 : Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2024-25

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 79265
Professor/a responsable:
CALDERON MARTINEZ, PURIFICACION AURORA
Crèdits ECTS: 4,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,40
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,4
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix