Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2024-25
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2024-25
Coneiximents/Continguts
- CON02 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
Competències específiques:>>Mòdul Opcional de Biomedicina
- HD03 : Arreplegar, estructurar i interpretar informació, procedent de fonts bibliogràfiques i documentals
- HD04 : Analitzar els problemes amb criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics
- HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
- HD09 : Analitzar el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting
Capacitats/Competències
- C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
- C04 : Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2024-25
Sense dades
Dades generals
Codi:
79265
Professor/a responsable:
CALDERON MARTINEZ, PURIFICACION AURORA
Crèdits ECTS:
4,00
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
0,40
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,4
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MARQUETING DIGITAL I E-COMMERCE
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT/A EN MÀRQUETING DIGITAL I E-COMMERCE
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT/A EN MÀRQUETING DIGITAL I E-COMMERCE
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)