Competencies and objectives
Course context for academic year 2023-24
No data
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2023-24
General Competences
- CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
- CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
Specific Competences
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
- CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting
- CE8 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa.
- CE9 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2023-24
No data
General
Code:
79263
Lecturer responsible:
No data
Credits ECTS:
4,00
Theoretical credits:
0,70
Practical credits:
0,70
Distance-base hours:
2,60
Departments involved
-
Dept:
SOCIOLOGY II
Area: SOCIOLOGY
Theoretical credits: 0,35
Practical credits: 0,35 -
Dept:
MARKETING
Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
Theoretical credits: 0,35
Practical credits: 0,35
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
EXPERTO/A EN MARKETING DE LA MODA
Course type: COMPULSORY (Year: 1)
-
EXPERTO/A EN MARKETING DE LA MODA
Course type: COMPULSORY (Year: 1)