Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2023-24

This subject of 4 ECTS offered in the course of Expert in Social Networks, Strategy and Digital Communication, combines in a totally practical subject the knowledge received during the course. In this sense, this subject includes the strategies and techniques related to the development, implementation and management over time of a digital communication and social media plan. It is fundamentally an academic exercise that allows to confirm that students have acquired and know how to apply the specific knowledge of the modules studied during the program.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2023-24

EXPERTO EN REDES SOCIALES, ESTRATEGIA Y COMUNICACIÓN DIGITAL

 

General Competences

  • CG1 : Capacitat per a la recerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.

 

Specific Competences

  • CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
  • CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting.

 

EXPERTO/A EN REDES SOCIALES, ESTRATEGIA Y COMUNICACIÓN DIGITAL

 

Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine

  • HD01 : Capacitat d'organitzar-se i d'organitzar el treball d'uns altres en diferents àmbits empresarials.

 

Skills/Competences

  • C01 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • C02 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • C03 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • C04 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • C05 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
  • C06 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
  • C07 : Capacitat de raonament crític.
  • C08 : Capacitat de treballar en equip i desenvolupar amb eficàcia diferents rols dins d'aquest, així com d'assumir funcions de lideratge quan siga necessari.
  • C09 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • C10 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes propis de les xarxes socials com a instruments de comunicació comercial.
  • C12 : Capacitat per a plantejar i detectar oportunitats de negoci online i emprendre negocis online de manera autònoma.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2023-24

- To train for the selective search of information.
- Apply the theoretical knowledge acquired to real market situations.
- To develop critical thinking about the online communication process.
- To formulate solutions related to online communication and social networks.
- Acquire professional skills on applied digital communication tools.

 

 

General

Code: 36345
Lecturer responsible:
RAMOS SOLER, IRENE
Credits ECTS: 4,00
Theoretical credits: 0,00
Practical credits: 1,60
Distance-base hours: 2,40

Departments involved

  • Dept: COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
    Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
    Theoretical credits: 0
    Practical credits: 1,6
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught