Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2023-24

Digital Communication Operations, a 6 ECTS subject offered in the expert course in Social Networks Strategy and Digital Communication, provides students with the tools and knowledge necessary to incorporate digital strategies and tools to the online communication processes of organizations. Specifically, the course pays special attention to content marketing on the web, video and social networks, online reputation, copywriting and the different digital management tools, always taking into account the legal aspects concerning the digital environment.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2023-24

EXPERTO EN REDES SOCIALES, ESTRATEGIA Y COMUNICACIÓN DIGITAL

 

General Competences

  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.

 

Specific Competences

  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting *mix.
  • CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.

 

EXPERTO/A EN REDES SOCIALES, ESTRATEGIA Y COMUNICACIÓN DIGITAL

 

Conocimientos/Contenidos

  • CON01 : Capacitat per a descriure actuacions en matèria de comunicació digital.

 

Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine

  • HD01 : Capacitat d'organitzar-se i d'organitzar el treball d'uns altres en diferents àmbits empresarials.
  • HD02 : Capacitat per a la presa de decisions en entorns complexos aplicant els coneixements a la pràctica.

 

Skills/Competences

  • C01 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • C02 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • C03 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • C04 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • C05 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
  • C10 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes propis de les xarxes socials com a instruments de comunicació comercial.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2023-24

  • Provide techniques and tools for online communication.
  • Learn how to manage the presence of the organization, product or brand in social networks.
  • To learn how to attract and retain potential customers through relevant and valuable content.
  • Know the existing tools on the market to monitor the reputation of the company and brand in 2.0 environments.
  • Know and understand the fundamental legal aspects of digital communication.

 

 

General

Code: 36343
Lecturer responsible:
RAMOS SOLER, IRENE
Credits ECTS: 6,00
Theoretical credits: 1,20
Practical credits: 1,20
Distance-base hours: 3,60

Departments involved

  • Dept: COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
    Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
    Theoretical credits: 0,6
    Practical credits: 0,6
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.
  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 0,6
    Practical credits: 0,6

Study programmes where this course is taught