Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2023-24

Digital communication strategy, a 6 ECTS course offered in the expert course in Social Networks Strategy and Digital Communication, provides students with the fundamental knowledge and skills on the strategic plan of social media and digital communication. the course focuses, under an eminently practical approach, on the implementation of social media plans, with emphasis on the creation and development of social networks, advertising campaigns on social networks and search engine optimization.

 

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2023-24

EXPERTO EN REDES SOCIALES, ESTRATEGIA Y COMUNICACIÓN DIGITAL

 

General Competences

  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.

 

Specific Competences

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
  • CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
  • CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
  • CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting.

 

EXPERTO/A EN REDES SOCIALES, ESTRATEGIA Y COMUNICACIÓN DIGITAL

 

Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine

  • HD01 : Capacitat d'organitzar-se i d'organitzar el treball d'uns altres en diferents àmbits empresarials.
  • HD03 : Habilitat per a realitzar diagnòstics de la situació sobre l'ús i aplicació de xarxes socials i altres instruments de comunicació digital.

 

Skills/Competences

  • C01 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • C02 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • C03 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • C04 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • C05 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
  • C07 : Capacitat de raonament crític.
  • C10 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes propis de les xarxes socials com a instruments de comunicació comercial.
  • C11 : Capacitat per a dissenyar estratègies de comunicació digital que fomenten l'eficiència, la innovació i la flexibilitat i que siguen capaces de respondre a necessitats de comunicació.
  • C12 : Capacitat per a plantejar i detectar oportunitats de negoci online i emprendre negocis online de manera autònoma.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2023-24

- To know the evolution and current situation of the Internet as a media of communication.
- To design and develop a strategic plan for social networks.
- Know the different tools, actions and tactics offered by the online media for communication and branding.
- Understand the 2.0 philosophy and how communication on digital platforms should be adapted to it.
- Propose solutions to improve search engine positioning.

 

 

 

General

Code: 36342
Lecturer responsible:
RAMOS SOLER, IRENE
Credits ECTS: 6,00
Theoretical credits: 1,20
Practical credits: 1,20
Distance-base hours: 3,60

Departments involved

  • Dept: COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
    Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
    Theoretical credits: 0,6
    Practical credits: 0,6
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.
  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 0,6
    Practical credits: 0,6

Study programmes where this course is taught