Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2023-24
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2023-24
Competències generals
- CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
- CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
Competències Específiques
- CE10 : Redactar projectes de màrqueting de l'empresa.
- CE11 : Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de l'empresa i el seu entorn.
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
- CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
- CE7 : Preparar la presa de decisions de màrqueting en empreses i organitzacions, especialment en els nivells operatiu i tàctic.
- CE9 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2023-24
Sense dades
Dades generals
Codi:
79264
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
3,00
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
0,30
Càrrega no presencial:
2,70
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0,3
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT/A EN MÀRQUETING DE LA MODA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT EN MÀRQUETING DE LA MODA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)