Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2023-24
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2023-24
Competències generals
- CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
- CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
Competències Específiques
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
- CE8 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa.
- CE9 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2023-24
Sense dades
Dades generals
Codi:
79262
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
3,00
Crèdits teòrics:
0,53
Crèdits pràctics:
0,52
Càrrega no presencial:
1,95
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,53
Crèdits pràctics: 0,52
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT/A EN MÀRQUETING DE LA MODA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT EN MÀRQUETING DE LA MODA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)