Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2020-21

El objetivo básico de la asignatura Marketing Inmobiliario es proporcionar a los y las estudiantes una formación básica y una visión de conjunto de los aspectos fundamentales dentro del área funcional de la empresa inmobiliaria de Dirección de Marketing e Investigación de Mercados Inmobiliarios que les permita afrontar su práctica en la actividad empresarial, especialmente en los perfiles profesionales de agente inmobiliario y responsable de marketing de una empresa inmobiliaria.
A lo largo del curso se familiariza al alumnado con los conceptos básicos del marketing aplicado al sector inmobiliario, incluyendo el análisis del comportamiento del cliente inmobiliario, el análisis, diagnóstico e investigación de mercados inmobiliarios, las acciones estratégicas y operativas, el plan de marketing inmobiliario, así como  las nuevas tendencias en el marketing aplicado al sector inmobiliario.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2020-21

EXPERTO/A EN GESTIÓN E INTERMEDIACIÓN INMOBILIARIA

 

General Competences

  • CG1 : Ser capaç d'obtenir, seleccionar i analitzar la informació i les fonts rellevants per a la resolució de problemes, l'elaboració d'estratègies d'actuació i l'assessorament a clients, fent ús eficaç de les Tics.
  • CG10 : Saber treballar en equips interdisciplinaris i amb factors nacionals i internacionals.
  • CG2 : Saber identificar les necessitats i demandes dels contextos en els quals es treballa i aprendre a proporcionar solucions apropiades.
  • CG3 : Conèixer i manejar la terminologia tècnica relativa al mercat i la intermediació immobiliària.
  • CG4 : Elaborar i manejar els escrits, informes i procediments d'actuació més idonis per als problemes suscitats.
  • CG5 : Adquirir habilitats i destreses interpersonals que faciliten l'exercici de la professió en les seues relacions amb els ciutadans.
  • CG6 : Adquirir especial habilitat per a la intermediació, assessorament i gestió en transaccions immobiliàries.
  • CG7 : Comprendre i adquirir coneixements avançats per a exercir professionalment en l'àmbit de la gestió i intermediació immobiliària.
  • CG8 : Ser capaç d'aplicar els coneixements adquirits per a gestionar i resoldre problemes reals.
  • CG9 : Ser capaç de prendre decisions i formular judicis que incloguen reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació de les seues decisions i judicis.

 

Specific Competences

  • CE15 : Conèixer i manejar el llenguatge, els conceptes, les eines i la lògica del màrqueting com a activitat empresarial.
  • CE16 : Conèixer aspectes i instruments útils i necessaris per a l'efectiva presa de decisions en màrqueting.
  • CE17 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa immobiliària en el seu entorn.
  • CE18 : Adquirir habilitat per a formular solucions relacionades amb la pràctica de màrqueting en l'empresa immobiliària a partir de dades reals.

 

EXPERTO/A EN GESTIÓN E INTERMEDIACIÓN INMOBILIARIA

 

Conocimientos/Contenidos

  • CON1 : Comprendre i adquirir coneixements avançats per a exercir professionalment en l'àmbit de la gestió i intermediació immobiliària.
  • CON10 : Conèixer i manejar el llenguatge, els conceptes, les eines i la lògica del màrqueting com a activitat empresarial.

 

Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine

  • HD1 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • HD10 : Conèixer aspectes i instruments útils i necessaris per a l'efectiva presa de decisions en màrqueting.
  • HD11 : Adquirir habilitat per a formular solucions relacionades amb la pràctica de màrqueting en l'empresa immobiliària a partir de dades reals.
  • HD2 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • HD3 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigit o autònom.
  • HD4 : Adquirir habilitats i destreses interpersonals que faciliten l'exercici de la professió en les seues relacions amb els ciutadans.
  • HD5 : Adquirir especial habilidad para la intermediación, asesoramiento y gestión en transacciones inmobiliarias.
  • HD6 : Ser capaç de prendre decisions i formular judicis que incloguen reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació de les seues decisions i judicis.
  • HD7 : Saber treballar en equips interdisciplinaris i amb factors nacionals i internacionals.

 

Skills/Competences

  • C1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • C12 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa immobiliària en el seu entorn.
  • C2 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • C4 : Saber identificar les necessitats i demandes dels contextos en els quals es treballa i aprendre a proporcionar solucions apropiades.
  • C5 : Conèixer i manejar la terminologia tècnica relativa al mercat i la intermediació immobiliària.
  • C6 : Elaborar i manejar els escrits, informes i procediments d'actuació més idonis per als problemes suscitats.
  • C7 : Ser capaç d'aplicar els coneixements adquirits per a gestionar i resoldre problemes reals.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2020-21

No data

 

 

General

Code: 79296
Lecturer responsible:
OSTROVSKAYA FEDOROVA, LIUDMILA
Credits ECTS: 5,00
Theoretical credits: 1,00
Practical credits: 1,00
Distance-base hours: 3,00

Departments involved

  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 1
    Practical credits: 1
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught