Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2020-21

En el módulo técnicas de venta de eventos el alumno podrá conocer la técnicas principales que se utilizan para la venta de eventos más frecuentes como son los corporativos, bodas, bautizos y comuniones, así como conocer las oportunidades de negocio para su formalización.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2020-21

EXPERT IN COMMERCIAL MANAGEMENT

 

General Competences

  • CG2 : Dirigir i gestionar un hotel millorant la seua rendibilitat
  • CG4 : Optimitzar els ingressos de l'hotel comercialitzant correctament els seus serveis

 

Specific Competences

  • CE9 : Gestionar i vendre esdeveniments

 

MASTER IN HOTEL MANAGEMENT

 

General Competences

  • CG2 : Dirigir i gestionar un hotel millorant la seua rendibilitat
  • CG4 : Optimitzar els ingressos de l'hotel comercialitzant correctament els seus serveis

 

Specific Competences

  • CE9 : Gestionar i vendre esdeveniments

 

EXPERTO/A EN DIRECCIÓN COMERCIAL DE HOTELES

 

Conocimientos/Contenidos

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació

 

Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine

  • HD4 : Gestionar i vendre esdeveniments

 

Skills/Competences

  • C1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • C2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • C3 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • C5 : Dirigir i gestionar un hotel millorant la seua rendibilitat
  • C7 : Optimitzar els ingressos de l'hotel comercialitzant correctament els seus serveis

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2020-21

No data

 

 

General

Code: 79043
Lecturer responsible:
SELLERS RUBIO, RICARDO
Credits ECTS: 2,00
Theoretical credits: 0,40
Practical credits: 0,40
Distance-base hours: 1,20

Departments involved

  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 0,4
    Practical credits: 0,4
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.
  • Dept: I. U. D'INVESTIGACIONS TURISTIQUES (10.17)
    Area: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA)
    Theoretical credits: 0
    Practical credits: 0

Study programmes where this course is taught